emagine_ - Blogovi

 

Aisa ce da poludi


Naubedljivije jedna od najinteresantnijih igara ovde je igra "do yaya" zbog svoje kombinacije logike i kreativnosti, nepredvidivosti i unikatne vizije na 100000 nacina kako doci do pobede.
Kad sednem da igram, obicno igram sa igracem sa kojim sam ovde najduze iako se ne slazemo u nacinu na koji razmisljamo i izvrsenje naseg jedinstvenog pogleda na igru, sto ne znaci da ne mozemo uspeti i da je nemoguce "da se slozimo da se ne slazemo" Volim da verujem da su yaya kao paralelni univerzum, ljudi dva razlicita uma kojima se desavaju iste stvari iz dva razlicita sveta i ugla pokusavajuci da dodju do istog cilja.
Niko mi na igri ne pomera takve zice i nerve osim Dine sa kojom igram vec dugo godina iako ona zna da ja sta napisem stv ne mislim i da je moja frustracija jako detinjasta i na kraju igre posle 10 min ja se osecam kao malo dete koje je bljuvalo vatru i sad je okej hahaha.
 
Znaci dok sad ovo pisem u mirnom stanju, mogu analizirati neke stvari oko kojih se ne slazemo sto ce mi pomoci dodatno da analiziram kako bolje da pristupim situaciji kad budemo sele opet igrati.
Dina je obicno neko ko igra smireno i blago, i njen nacin igre je kreativan u smislu da je talentovana da 'skuplja' figure da je protivnik tesko moze zatvoriti. Uvek je cosak, jer joj dobro ide dok sam ja uvek sredina i zbog toga osecam dodatno pod stresom jer imam odgovornost da mislim na nju a da istovremeno kvarim protivnikovu igru.
Sinoc smo odigrale dve partije i neke stvari su po meni bile jako upecatljive o kojima zelim razmisliti da bi bolje igrale i da bi se bolje razumele.
Ne nazivam sebe ekspertom niti mislim da znam da igram ali analizirajuci nase poteze uvidjam razlike i pokusavam da shvatim na koji nacin se to moze ukombinovati
Prva stvar, pomeranje pijuna iz kuce - Dina ima blizu vrha 3, 4 pijuna otvorena i treba da se penje gore, a dole 2 koja su isto tako slobodna. Dobijajuci bilo koji broj na kocki, ona pomera pijune dole, dok ona 3, 4 cuce gore i cekaju. A sta cekaju, ja ne znam
Dok ja pokusavam da usporim protivnike koji su se vec spojili u levo cose i idu gore, imaju prednost pre zelene tamo gde je centar tabele pre no sto se popnes 'gore', osecam da ce se otvoriti taj centralni deo i pojesti je. Sta mi je plan, pa pokusavam da odem na njihovu levu stranu da pokusam da ih pojedem (zatvoreni u kuci sede dole) da se zelena, tj Dina moze provuci gore bez opasnosti da se 'sastanu' u centru i pojedu. Znaci ne postoji nijedna druga opcija da se to izbegne osim ove pomenute, da vas par ide 'za njima' da ih njamne; ako su vec naguarli vise figura od vas.
Dina baca kamen ispred protivnika, da ih 'razdvoji', blokirajuci meni prolaz gore da ih pojedem a i sebi ispred jer svakako mora tu otvoriti proci. Meni tu puca film hahaha i pokusavam da se provucem levo da mogu izjesti koliko god je neophodno da ih ima manje. E sad, u njenom svetu Emka sta to radis, pojesce te, ja ih zidam ti ih oslabadjas
Druga stvar, pomeranje pogresnih pijuna na pogresna mesta. Npr, ako imate pijun na 5 polja a vec imate ostale pijune koje ste rasporedili da otvarate npr na broj 2, ili 3 polja gore logicno je da cete vi traziti nacin kako da pomerite pijune da mozete namestiti da otvarate na brojeve koje nemate, npr 4, 6 zagarantovati dobar potez ka 'penjaju' i ne jureci kamen. Dina sinoc kompromituje ovo kad igramo pomerajuci pijune da joj samo 2, ili 3 npr odgovara.
I zadnje, davanje opcije protivniku da podigne kamen sa npr 2, ili 3 kad protivnik ima negde figuru na tabeli koju znate da ce pomeriti ako dobije broj 1 npr da bi isao gore, vi hocete da mu ne date opciju da podigne kamen sa 2 ili 3 nego pokusavate da ga zatvorite svuda na 1. 
Ovo nije visa matematika nego je sve o verovatnoci koristeci logiku kako da usporis protivnika
Kako se moze sloziti sve ovo da ne budemo neshvaceni u igri, kako mozemo da igramo zajedno i da se ne slazemo ali da uspesno igramo?
Dodje i kraj igre, Aisa se hvata za glavu i sigurno je osedela gledajuci nas kako se koljemo dok me Dina mutira. da je Bole bio tu, sigurno bi i on lajao za nama i tacno bi mi pocupao kosu hahaha a Aisa ce sledeci put doneti akrilnu boju i ima da brise moj ekran sa njom da ne mogu da citam ni da pisem sta je na ekranu hahaha. Ofarbala bi mi sve pijune u belo da ne znam koja je koja hahaha. 
U svakom slucaju ja zelim da pobedim sebe u ponasanju i igri, da budem smirena i da 'go with the flow' svom partneru. Timski rad i timska briga je najbitniji faktor ali gde treba komprimitovati individualnu viziju da bi se doslo do sloge i cilja sa parom? Da li je ovo samo u igri ili je tako i u stvarnom zivotu... Aisa ce odgovoriti hahaha
 
disklejmer:
Autor, tj ja Emilija Kasumovic ne preuzima nikakvu odgovornost ili odgovornost za bilo kakve greške ili propuste u sadržaju ovog teksta. Informacije sadržane u ovom tekstu se daju na osnovu „kao što jesu“ bez garancija potpunosti, tačnosti, korisnosti ili blagovremenosti.. hahahahaha

ps kupite mi cuclu i bacite me nedje medju cvece volim vas sve hahahaa 

 

husky GIFs | Tenor

aisa, 2dan

aisa ce bgm da popizdi 

tako imam osecaj da se saga nastavlja

 

emagine_, 2dan

Branded Fly Swatter | Pummels Pests with Ease | Made in USAaisa de ti mene lemni malo mozda mi izadje iz jednog uva sta pisem u drugo hahahahahaha

*plavka, 2dan

Ema draga, previse se nerviras zbog glupih yaya.. moras duso moja da igras opusteno i da u svojoj lijepoj i pametnoj glavici postavis yaya kao igricu za razonodu, druzenje, zezanje.. itd.. Ti i tvoj partner u igri nemate jednu glavu pa da mislite isto, a niste ni vidovite da znate sta vas partner zeli da vi uradite i koji slijedeci potez trebate.. zato lijepa moja, opusteno i lagano kako kazu zvezdica i marko.. ne dam ja tebe da mi se nerviras.. volim puno 

emagine_, 17čas

hvala plavkice tako je draga moja 

*plavka, 15čas

Dinna Dina, 2dan

Djes ba autore nisam te prepoznala

ako li ti ja dam paralelni univerzum ima da se nadjes u zacaranom lavirintu

emagine_, 21čas

dje si moja tufnice ljubi te emka hahahahahaha ama daj mi lavirint da mi se zavrti u glavu malo hahaha

Dinna Dina, 20čas

luda 

emagine_
Popularni u poslednjih 30 dana
Najpopularniji blogovi

Copyright Zoki Games © 1995-2024. All Rights Reserved. Zoki.com se ograđuje od problema emotivno-patološke, bračne i vanbračne i softversko-hardverske prirode koji su nastali kao posledica intimiziranja sa drugim korisnicima. Vodite računa o sebi i drugima jer zoki.com nije odgovoran, tj. Vi ste odgovorni za Vašu fizičku, psihičku i moralnu bezbednost kao i za bezbednost maloletnih lica sa kojima možete doći u interakciju.