marko kraljewitj je fuj, srednji wek mi je super (shto se tiche literature i filmowa)
Jel to zato sto pola Shartzu daje?
ne wetj zato shto je bio turski wazal, kabadahija i probiswet, priprawnik za kloshara koji nikad nije postao kralj kao njegow samozwani otatz, wetj je eto ostao kraljewitj swe do smrti (u bitzi na rowinama je poginuo na strani turaka boretji se protiw srba)... dowoljno?
Chek, chek, nesto mi tu nije bash najjasnije, shto bi seljaci rekli: "prika, taj opanak ne ide na tu nogu"
Kako onda vazal omlati te iste turke kad mu pogazishe oranje?
ti werujesh u narodne pesme? slushash grand i mislish da su kursadzije urnebesno smeshne? mikolas...odrasti
E bash razumevanje narodnih pesama smatram za odrastanje. Naravno da verujem u:  poslovice, umotvorine, pesme) jer u narodnim pesmama ima vise istnie nego u npr. istoriji nakon '45-e. A ovo za "grand", nemoj da mi uguravas zabe sa babama.
Odakle mi se ugura ovaj plachko , ccc
onda werujesh i u "chinjenitzu" da je besmrtan, i zatworen u swoju petjinu iz koje tje izjahati na swom wernom shartzu da spasi srpski narod kad nam bash dogori do nokata? k`o kralj artur u britskoj mitologiji
Srpski narod ima Svog Spasitelja, samo sto ga On ne interesuje. Vise nas zanimaju Jevropa, ideologije i neke moderne vrednosti.
ae retzi mi molim te da se zajebawash (jer mi owo deluje suwishe ozbiljno izlaganje)
Gicko, zaebavo se ili jok... Istina je takva kakva je
znachi da se molimo kralju marku da nam se shto pre powampiri, ujashe na shartzu u beograd (to je bilo popularno u sezoni 1941-1945, kasnish par desetina godina) razjebe swojim teshkim shestopertzem swe shto ne walja u owoj zemlji i wrati nam wojwodu iz haga... amin!!
Gresis silno landrase , molitve se ne upucuju nikakvom Marku! Ne moz' ni Marko ni Janko da operu necistoce jednog naroda, n'o zna se Ko ...'mo se pravih ti blesav, k'o operater kad treba da reshi nesporazum
gospodu bogu i njegowoj produzhenoj rutzi isusu hristu? zhao mi je ja se molim starim bogowima osim toga ja sam mangulitza a ne landras
A vidish kako lepo znash. E tako te volim! ...A to, sto se molis tamo nekim totemima, to ce se popravi kad odrastes
totemima? ne wolim totenhem samo arsenal
Eb' te Olivier Giroud
eb te luka modritj i geret bejl
cccc...kako danas razmišljaju dokoni muškarci. Marko bre bio fraJer ipo! Di su vam brkovi muškarčine ? A ?
marko bio tzawa iako je imao brkowe... zbog takwih mi dodje da swoje obrijem
Ja nemam brkove, no brchine! Ko hoce, moze i da pipne
jel k`o fredi merkjuri?
Ahahahahahaahahahhaahh
Vekovima dugo udvaranje, doživelo je svoju kulminaciju poljupcem brkatih muškaraca. To je ono što žene vole. Ne emocije. Brkove !
Da se zna ko je Brkonja u kuci!
Samo se ti zezaj ali starosloveni su ovako videli ženu.
Šumska majka
Šumska majka se nalazi i kod drugih naroda, čak se može predpostaviti da je ovaj demon zaostavština paleolitske kulture, jer se šumske majke nalaze skoro kod svih paleolitskih naroda. Takođe ovaj demon ukazuje i na izražen matrijarhat, koji je kasnije zamenjen patrijarhatom, ostao veoma jak kod Slovena. Takođe biće ovog tipa ukazuje na jaku vezu Slovena sa šumom, koja je bila zapravo sveto mesto. Kada nije postojalo svetilište obredi su se činili u šumama, a šumska majka je bila gospodarica šuma i čuvar tog svetog mesta.
Šumska majka je zamišljana kao jako lepa žena, razvijenih grudi, raspletene duge kose i dugim noktima. Razvijene grudi ukazuju na plodnost, što je predstava kod svih demona i božanstava koja imaju veze sa plodnošću. Mislilo se da živi u šumi, da može da boravi u krošnjama drveća. Po šumi je išla ili gola ili odevena u dugu belu haljinu. Takođe ona se mogla javiti i kao ružna starica, ali takođe velikih grudi i izraženim zubima. Takođe mogla se pretvoriti u plast, naviljak sena, ćurku, kravu, svinju, psa, konja, ili kozu. Pojavljuje se samo noću, a pri susretu s ljudima ne želi da nanese zlo. Često je zavodila smrtne muškarce. Pojava da demoni vode ljubav sa smrtnicima je prisutna gotovo kod svih demona. Neki su smrtnike uzimali silom, drugi ih zavodili. Postoje u Srbiji kazivači, koji tvrde da su vodili ljubav sa šumskom majkom.
Zabeležena je priča jednog mlinara, koji tvrdi da je noću zatekao u mlinu divnu nagu ženu velikih grudi, koja mu se podala. Nakon toga kaže da ju je video u krošnjama.
Šumska majka je bila gospodarica šuma. Kada bi išla šumom drveće bi se savijalo do zemlje. Verovalo se da jako lepo peva. Takođe se smatrala zaštitnicom bremenitih žena i novorođenčad. Međutim često ih je napadala tako što je donosila bolest dece. Ali takođe od nje se tražila pomoć kada je u pitanju bolest dece. Pri lečenju bajalo se deci i u tim bajalicama često se pominje šumska majka. Iz tih tekstova proističe da ona kako donosi tako i odnosi bolest. Postojala je i trava koja se zvala šumska majka, za koju se verovalo da kađenjem tom travom obezbeđuje nerotkinjama da zatrudne. Mogla se naći u proleće pored gorskih potoka, pre nego što kukavica zakuka. Žena koja je krenula u potragu za ovom travom, nije smela da govori, a morala je da bude čista, što je podrazumevalo i čistu odeću i to da pre toga izbegava polne odnose. Ova trava je mogla biti još jedan oblik šumske majke.
Kod banatskih Hera, ovo mitsko biće se nazivalo planinskom majkom. Kada kunu, govorilo se ,,Uzela te, dabogda, planinska majka’’. Kod Đerdapa ovo biće se zvalo šumenka. Šumenka se mogla javiti i kao lepa i kao ružna žena. Kada bi se javljala kao lepa, ne bi nanosila nikakvo zlo. Dok kao ružna, ona bi imala čarobni štapić kojim je ljudima nanosila zlo (ovako je zamišljana i veštica, verovatno je u ovom kraju šumska majka preuzela obe funkcije). Bugari su znali za gorsku majku. Lešačiha se zvala kod Rusa. Poljaci su imali mamonu. Mamona je mogla i da ukrade dete. Slovaci su sličnog demona nazivali matoha, koja je bila zamišljana bez glave. Česi su imali dive ženi i lesne pani (međutim lesne pani su više ličile na šumske vile). Poljaci su imali dzivoženi.
Osnovana može biti pretpostavka da je šumska majka nekada bila i boginja, jer šumska majka ima dosta sličnosti sa boginjama klasičnih mitologija. Po nekim osobinama liči na Dijanu i Artemidu. Kao i šumska majka one ne samo što su čuvale decu i žene, već su ih i napadale. Takođe to da je šumska majka mogla biti božanstvo pre nego što je postala demon potvrđuje i činjenica da su gotovo sve neolitske civilizacije verovale u božanstvo sličnih osobina kao što poseduje šumska majka. Tako da je ovo biće verovatno starije od same religije slovena, ili predstavlja početak stvaranja religije kod slovena.
ne spominji paganske bogowe i demone pred mikolasom, prawoslawtzem owdashnjim, koji i pored toga shto se ne klanja "lazhnim" idolima zna zajedno sa markom kraljewitjem da naguzi wilu rawijojlu
I sta smo naucili? Sumska majka, bila lepa ili ruzna imala je velike grudi. Amin.
swe(t) se wrti oko welikih grudi
Stari sloveni bejahu kakvi bejashe, pravishe toteme, verovahu u svinje i shumske vile, ali odbacishe poganshtinu od sebe, obukoshe se u Hrista...I sad su Hristijani
Copyright Zoki Games © 1995-2024. All Rights Reserved. Zoki.com se ograđuje od problema emotivno-patološke, bračne i vanbračne i softversko-hardverske prirode koji su nastali kao posledica intimiziranja sa drugim korisnicima. Vodite računa o sebi i drugima jer zoki.com nije odgovoran, tj. Vi ste odgovorni za Vašu fizičku, psihičku i moralnu bezbednost kao i za bezbednost maloletnih lica sa kojima možete doći u interakciju.